skip to main
|
skip to sidebar
Bir başkadır öğretmenlik
3 Kasım 2008 Pazartesi
Öğretmen KİM???
Hiç sorguladığınız olur mu? Öğretmenlik benim için etiket mi?, Meslek mi?, Yapmak istediğim iş mi? İyi öğretebiliyor muyum?.... daha binlerce soru sorar mısınız kendinize ve en önemlisi kendinize dürüst olup doğru yanıtları verebilir misiniz?....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2008
(1)
▼
Kasım
(1)
Öğretmen KİM???
Hakkımda
Hülya Mahmutoğlu
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder