skip to main
|
skip to sidebar
Bir başkadır öğretmenlik
3 Kasım 2008 Pazartesi
Öğretmen KİM???
Hiç sorguladığınız olur mu? Öğretmenlik benim için etiket mi?, Meslek mi?, Yapmak istediğim iş mi? İyi öğretebiliyor muyum?.... daha binlerce soru sorar mısınız kendinize ve en önemlisi kendinize dürüst olup doğru yanıtları verebilir misiniz?....
Daha Yeni Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2008
(1)
▼
Kasım
(1)
Öğretmen KİM???
Hakkımda
Hülya Mahmutoğlu
Profilimin tamamını görüntüle