3 Kasım 2008 Pazartesi

Öğretmen KİM???


Hiç sorguladığınız olur mu? Öğretmenlik benim için etiket mi?, Meslek mi?, Yapmak istediğim iş mi? İyi öğretebiliyor muyum?.... daha binlerce soru sorar mısınız kendinize ve en önemlisi kendinize dürüst olup doğru yanıtları verebilir misiniz?....